A Vattacukor Művekben

Horgolt holmikat gyártanak szorgos kezeim, elsősorban újszülött- és babafotózáshoz szükséges kellékeket, babáknak való különleges és egyedi ruhácskákat, kiegészítőket. Nézelődj, álmodozz, böngéssz nálam bátran, térj vissza gyakran... :)

BG

2011. szeptember 19., hétfő

Csuklyás gubó babafotós kellék - újdonság: azonnal elvihető!

Ahonnan sok más kedvenc mintám is érkezett, oda újra benéztem, és újabb zsákmányokkal távoztam: Cassi Ence-től van egy szuper gubómintám: ez egy rövid fazonú gubó, amibe a baba lába felhúzva kerül, az arcocskát csuklya keretezi, körben kontrasztos szegéssel. Egyszerű és klasszikus fazon, visszafogott díszítéssel, nekem azért tetszett meg, mert szerintem az újszülött fotózás kötött-horgolt kelléktárának egyik alapdarabja.




Fotók: Cassi Ence / Unwind patterns és Skye Johansen valamint fausethphotography.com

 Van belőle készen egy azonnal elvihető, kb 0-2 hónapos babákra illő méretű darab, amit sötétkék és fehér színösszeállításban horgoltam: (Természetesen más  színkombinációban is elkészítem rendelésre.)


Fotó: Tungler Andrea, elkapottpillantok.hu

Ára 6.500 Ft, emailben lehet érte jelentkezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...